Wednesday, September 25, 2013

Sendirian di sebuah resort pada suatu malam...

Pada malam 16 September 2013, saya menginap di sebuah resort yang terletak di Pantai Melawi, Bachok, Kelantan. Selepas solat jama'  maghrib-isya dan menonton tv seketika, maka saya pun keluar daripada bilik penginapan, untuk mengambil angin di sekitar resort tersebut... Tapi...emmm...saya baru perasan bahawa tiada penghuni lain di resort tersebut, kecuali saya, dan tiada sebarang penjaga ataupun pekerja resort di situ, dan malam itu amat sunyi... Cuma yang ada hanyalah seekor kucing yang tidor di luar bilik saya...
Jadi, tinggallah saya seorang pada satu malam itu di satu bilik di suatu resort...dan ditemani seekor kucing...
Ini pemandangan ke arah pantai


 Ini pemandangan sekitar resort. Nampak tak, seekor kucing di atas tembok?




No comments:

Post a Comment