Wednesday, September 18, 2013

Suatu Masa Di Weng, Thailand

Pada 15 September 2013, saya menziarahi salah seorang kak saya (Mek Gayah) di Kg Temesu, Selatan Thailand. Saya, Mek Gayah dan 2 anaknya (anak saudara saya), Rohimah dan Rubiah turut serta. Kami singgah di pekan minggu (nat) di pekan Weng. Ini gambar sekitar pekan tersebut...

a. Saya dan Mek Gayah


 b. Mek Gayah dan Rubiah

 

 c. Macam-macam ubat dan kulit, termasuk kulit badak, dan... errr....



d. Di tamannya... Ada orang (ahli pasukan keselamatan) memerhatikan saya asyik ambil gambar sana, gambar sini...

 

 e. Terdapat cctv di lampu isyarat (yang tak pun dipatuhi...he he he..)

 

 f. Kalu saya yang memandu, nak "tala" kat arah mana yer? Saya tak tau berbahasa Thai.. sawart dee karp.. kin kau....


 g. Sekatan jalan agak banyak...

 


No comments:

Post a Comment